joi, 1 martie 2012

NOTD: Obsesie muov [:D]

       Bună fetelor [>:D<] Zilelea acestea sunt plecată de acasă și din păcate nu mi-am programat postările așa că o să încerc totuși să vă scriu printre picături [:(]

     Astăzi vă voi prezenta un NOTD rapid cu noua mea obsesie: ojele mov [:D] Cum văd o ojă mov într-un raft, îmi sclipește beculețul și îmi spun "P'asta chiar TREBUIE s-o am!!" [:))] Noroc că nu toate ojele sunt scumpe că altfel aș fi dat faliment până acum [=))]

     Oja de astăzi este marca Madonna, nr. 78, a costat undeva între 1 și 2 ron - nu garantez pentru preț că am luat mai multe și nu mai știu exact [:-s]





Părerea mea despre această ojă?!

     Păi...în primul rând, este pentru prima oară când folosesc o ojă marca Madonna (ce Dzeu o fi nu stiu :-??) [:D] și așa cum am făcut mereu cu ojele pe care le folosesc pentru prima dată, am aplicat-o fără bază și fără top-coat și surpriză: rezistă de 3 zile fără nicio problemă - nu a sărit, nu s-a ciobit nici măcar un pic. Nu sunt mare fan al pensulei, este destul de subțire și lungă. De asemenea, la prima aplicare lasă câteva urme; de aceea, am și considerat necesar un al doilea strat, care cât de cât a uniformizat culoarea. Cantitatea este destul de mare, cred ca vreo 13ml și sincer, nu cred că o s-o termin, dar cu siguranță voi ajunge la jumătate [:D] Este prea frumoasă că s-o las uitată în cutiuță. [:D]

     Nu îmi propusem să vă arăt această manichiură din simplul motiv că este prea simplă, dar faptul că numai astăzi au primit complimente de la 4 fete/femei referitoare la culoarea ojei, m-am gândit că poate vă va plăcea și vouă și o veți adăuga acolo pe listuța de cumpărături [:D]

Voi purtați mov pe unghiuțe?! Ce alte oje mov recomandați?!

Vă pup [>:D<]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...