marți, 6 martie 2012

O surpriza exatraordinara

      Hmm...ne întâlnim din nou pe ziua de azi și asta numai din cauza Andrei [:-w] da da, Andra Katerina, poate o știți și voi de pe alte bloguri sau de aici de la mine [:)] Mi-a făcut o surpriză extraordinar de frumoasă pentru care îi mulțumesc din nou aici [>:D<] Nu e chiar o "mică atenție" așa cum a numit-o ea, mi se pare chiar o foarte mare atenție [;))] [:*] Mulțumesc draga mea [>:D<] [>:D<]


Ce am primit?!
- o loțiune iluminatoare de la Planet Spa pe care o ador - am mai avut-o așa că știu cât de bună este și cât de frumos miroase <3
- un gloss tot de la Avon - nu știu cum se face, dar chiar m-ai nimerit la culoare [;))] și care miroase excelent (bineînțeles că l-am încercat deja [:))])
- un portfard superb <3
- un mărțișor tare tare drăgălaș și verde <3
- 2 mostre de ruj Yves Rocher - prima oară când încerc ceva de la ei, iar culorile sunt superbe <3
- o cremă tot de la Yves Rocher pentru vitalitate - promite lucruri bune așa ca sunt tare curioasă în privința ei [:D]

Îți mulțumesc încă o dată, draga mea, ești o scumpă [>:D<]

Vă pup [>:D<]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...