luni, 5 martie 2012

Primele mele palete Sleek [:X]

       Bună fetelor [>:D<] Azi n-am putut să scriu nimic pe blog, aveam alte postări programate, dar cum unele dintre voi știți deja de pe pagina de Facebook, am fost în febrilații de dimineață și cred că am verificat cutia poștală de 10 ori pe puțin astăzi în așteptarea minunatului colet de la Makeup Shop [:))] Nu mai aveam deloc răbdare, aveam NEVOIE de coletul ăsta ca de aer deja [:))] PRIMELE MELE PALETUȚE SLEEK la care visam deja de mult prea mult timp <3 Hmm...și cum v-am zis - după ce am coborât și urcat ba cu liftul, ba pe scări (și stau la etajul 5!!), mi-am luat inima în dinți și m-am tirat la oficiul poștal din zonă. Acolo ce să văd?! Minunatul meu colet mă aștepta [:X] Hmmm...probabil că avizul ajungea mâine la mine [:-s] - n-am poștaș leneș și mă și cunoaște, uneori mi-aducea avizul la ușă, dar se pare că azi nu i-a fost aminte...tocmai azi [X(] În fine...a trecut totul și l-am iertat încă din momentul în care am deschis pachețelul [:X] [:X]

     Cred că par copilă și prostuță și cum mai vreți voi...dar...chiar ajunsesem efectiv să le visez și noaptea, să-mi închipui cum va fi când voi pune mâna pe o astfel de paletuță, să mor de ciudă că n-am măcar o paletuță de la Sleek și mă enervam groaznic de rău că niciodată nu am câștigat un giveaway cu paletuțele de la Sleek [:((] Wow, de câte ori am putut scrie "paletuțe" într-o singură frază [:))] E clar, v-am zis, am luat-o razna [:D]


     Dar măcar acum mi-am potolit "dorința" aia de nestăvilit și în sfârșit am pus mâna pe "my precious" [:D] Vă pun câteva poze ca să vă delectați cu un pic din bucuria mea [:D]











      Ok, după cum majoritatea v-ați dat seama paletuțele sunt Acid, Me,myself and I și Monaco. Am explicat și pe pagina de faceebok că mi-am dorit tare tare mult Acid din cauza culorilor, Monaco pentru că nu se mai fabrică și nu vroiam s-o pierd [:D] și Me, myself and I care este ediție limitată și tot așa, am zis să nu le treacă vreo trăsnaie prin cap lu' aștia de la Sleek și să n-o am, mai ales că-mi place atât de mult roșul ăla [:))]

     După cum știți, paletuțele Acid și Monaco au costat 36ron fiecare, iar Me, myself and I - 37ron. Pentru că am depășit pragul de 60ron, am primit cadou din partea celor de la Makeup Shop o pensulică - foarte drăguț din partea lor [:D] plus transport gratuit prin Poșta Română că doar comanda a depășit 100ron [:D] Am colaborat foarte bine cu aceștia, chiar i-am contactat cu ceva timp înainte de comandă pentru că nu mai era paletuța Acid în stoc și au mai găsit una pe acolo și mi-au rezervat-o pentru câteva zile (ieiii :D), i-am ciocănit la cap cu câteva întrebări și totuși, au fost politicoși si mi-au răspuns la toate întrebările, m-au așteptat până când am putut să dau comanda and so on [:D] ca să nu mai spun că mi-au trimis coletul fix în aceeași zi când am dat comanda (al doilea "ieeeiii" pt că eram tare nerăbdătoare!!) [:D] Coletul a fost perfect ambalat, paletuțele sigur n-aveau nicio șansă să se spargă <3

     Sunt atââââtttt de fericită!!! Abia aștept să vă arăt machiaje cu ele [:D] Fie vorba între noi, bineînțeles că n-am rezistat și mi-am făcut unul chiar azi - nici nu întrebați ce culori am folosit că normal că au fost nuanțele de albastru din palete [:D]

     Acum nu-mi mai rămâne decât să visez la Bad Girl și voi fi pe deplin fericită [:X] Bine, poate ar mai fi și Curacao, dar nu știu nimic de ea - dacă o aduce vreo firmă de la noi or smth și poate și Sunset...[:-??] Original [:-s] Hmm...mai bine tac și înghit deocamdată [:D] Dacă aș avea și Bad Girl, aș fi pe deplin fericită, chiar dacă logic, din ce aș avea, din aia mi-aș dori mai multe [:))] dar...dar Bad Girl sigur îmi trebuie, îmi e absolut necesară [:))] [:D]

Ok, v-am bătut destul la cap cu mica mea obsesie MARE [:D]

Voi aveți paletuțe Sleek?!Care e preferata voastră?!

Vă pup [>:D<]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...