luni, 12 martie 2012

Review: Mască exfoliantă cu castravete Montagne Jeunesse

       Bună fetelor [>:D<] O dată cu organizarea giveaway-ului cu măștile de la Montagne Jeunesse, am primit și eu spre testare 3 măști:


Prima pe care o voi prezenta și cea care mi-a plăcut cel mai mult, este masca exfoliantă cu castravete [:)]



Ce spune eticheta?!


Ingrediente:


Cum arată după 10minute?!


Cam asta rămâne în urma ei [:D]


[:)]

      Masca exfoliantă cu castravete Montagne Jeunesse promite să curețe delicat pielea și să elimine celule moasrte și impuritățile. Această mască a fost preferata mea din mai multe motive:
- este prima mască exfoliantă pe care o folosesc și care este atât de blândă cu pielea mea
- se curăță exact cum ar trebui să se curețe o mască exfoliantă, lucru pe care nu l-am întâlnit la celelalte măști folosite (ciudat,nu?!)
- mi-a lăsat o senzație de curățire, de prospețime
- mirosul este unul plăcut

     Din păcate, masca mea a fost incoloră și nu verzulie așa cum ne-am închipui după etichetă [:)] dar culoarea acesteia variază în funcție de tipul de piele pe care îl ai [;)]

     Singurul incovenient pe care l-a prezentat această mască este că, datorită ambalajului nu o pot păstra decât lipită cu scotch [:D]

     Cantitatea mi-a fost de ajuns pentru 3 aplicări. Prețul este variabil - între 5 și 7 ron (chiar nu înțeleg diferențele așa mari de preț [:|]). Produsul se poate găsi în hypermarket-uri (Carrefour, Real, Auchan, Kaufland, Selgros, Cora), supermarket-uri (Carrefour market, Billa, Interex, Mega Image) , magazine de parfumerie (Douglas). Eu încă nu le-am văzut pe nicăieri, dar probabil că doar n-am fost prea atentă. Cert e că mâine am drum prin Kaufland și o să mă uit mai bine [:D]


Voi ați încercat această mască?! Sau vreo altă mască exfoliantă?

Vă pup [>:D<]






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...