joi, 29 martie 2012

Review: Sare de baie cu saruri de sulf - cu efect terapeutic (Vegis)

        Bună fetelor [>:D<] Vă vorbeam acum ceva timp de magazinul online de produse naturiste Vegis.ro și vă spuneam atunci că am primit și eu câteva produse spre testare. Aveți postarea aici dacă doriți să revedeți informațiile referitoare la Vegis.

     Cum voi nu ați manifestat atunci nicio dorință sau preferință al cărui produs să vedeți cât mai repede un review și, pentru că zilele trecute v-am vorbit de sarea de baie de la Lush, am decis să că prezint sarea de baie pe care mi-am ales-o de pe site-ul celor de la Vegis.

Așa arată produsul:


Sarea:


     Indicațiile producătorului:
  • O pungă (respectiv 750g produs) se utilizează pentru pentru o cantitate de cca 50! apă. Pentru o cadă de 100l apă se vor utiliza două pungi de 750g. Se introduce sarea de baie în cadă lăsând apa caldă (aprox. 36-37 grade C) să curgă cu presiune peste sare pentru a activa spumantul. Pentru a avea un efect terapeutic marcant se recomandă efectuarea unei cure de 10-12 băi, cu intervalul între băi de 1-2zile.
  • În funcție de necesități se pot face băi parțiale ale membrelor. În acest caz se adaugă numai o parte din sarea de baie din ambalaj, astfel încât la iecare litru de apă se vor pune cca 30g sare de baie.
     Ingrediente: Sodium Chloride, Sodium Laureth Sulfate, Sodium Thiosulfate, parfum, CI 19140

     Efecte terapeutice:
- vasodilatatoare prin reducerea tensiunii arteriale sistolice și distolice, în afecțiuni ale sistemului locomotor; reumatice - inflamatorii, degenerative și abarticulare, posttraumatice; neurologice periferice, emoliente asupra pielii.

     Indicații:
- Afecțiuni ale sistemului locomotor (musculo-articular): boli reumatice degenrative (artroze, spondiloze cervicale și lombare)
- Sechele după traumatisme ale membrelor
- Hipertensiune arterială în stadiile I-I/II
- Tulburări circulatorii arteriale funcționale

     Contraindicații:
- Afecțiuni cardiovasculare ischemice (infarct de miocard), insuficiență cardiacă, cardiopatie ischemică cronică, hipertensiune arterială avansată, boli varicoase în stadii avansate.
- Afecțiuni neoplazice
- Boli dermatologice
- Boli infecto-contagioase.

Produs notificat la Ministerul Sănătății și Familiei. Produs testat la Institutul de Medicină Fizică Balneoclimatologie și Recuperare Medicală Bucuresți.

Sarea și Emma în acțiune [:D]





     Părerea mea: După cum vedeți, am folosit produsul și în cadă pentru că nu m-am putut abține, ador sarea de baie - chiar daca nu am folosit cantitatea indicată pe ambalaj. Am și un motiv pentru acest lucru. Am zis că dacă tot este considerată a avea efecte terapeutice, destinat în special afecțiunilor reumatice și astenice, s-o și folosesc în special pentru acest scop. La schimbarea anotimpurilor și a temperaturilor, am dureri puternice la încheietura mâinii drepte. Când aveam vreo 6-7 ani, mă jucam cu o prietenă pe o mașină veche...mai exact, o foloseam pe post de topogan pe parbriz (I know, stupid children :D) și cum ne jucam noi, la un moment dat am fost luată pe nepregătită și împinsă de sus și am căzut direct în mâna dreaptă. M-am dus acăsică, plânsă toată cu mâna bagată în tricou, dar am tăcut mâlc la întrebările mamei și i-am zis că pur și simplu am căzut și m-am julit. Am avut și am în continuare oroare de doctori așa ca înțelegeți, sper, de ce am procedat așa [:D] Nu știu dacă mi-am luxat-o, dacă a plesnit ceva pe acolo sau ce Dumnezeu oi fi făcut, dar am un os un pic ieșit cam aiurea și de atunci, așa cum v-am spus, la schimbările anotimpurilor, a temperaturilor, atunci când se apropie ploaia, am dureri puternice. Cu timpul m-am obișnuit ca făcând parte din mine și le-am lăsat în banii lor.

     Dar, văzând această sare de baie pe site-ul celor de la Vegis, am zis că merită încercată [:D] Zis și făcut, după cum vedeți. Nu spun că este extraordinară pentru că am primit-o spre testare - în definitiv, prețul este extraordinar de mic - dar chiar mi-a făcut bine. Am folosit-o timp de vreo 2 săptămâni, când știam că apar durerile obișnuite, doar pentru încheietura mâinii. Am pus într-un lighenaș 2 linguri de sare și am stat pentru 5-10 minute cu mâna în apă. Nu mi-au dispărut în mod miraculos durerile, dar treptat au devenit suportabile, ajungând spre sfârșit doar niște "dureri surde" care nu mă mai deranjează și mă lasă să-mi fac activitățile obișnuite.

     Spumă face, ceea ce e foarte plăcut pentru baie, nu trebuie să mai folosiți un alt spumant. Apa ia o culoare plăcută de verde. Iar mirosul este demențial - a citrice.

Producător: S.C. MINESA ICPM S.A.
Cantitate: 750g
Preț: 5,95ron
O puteți cumpăra de aici.

     Aici aveți informațiile referitoare la magazinul online de produse naturiste Vegis. Dacă mai aruncați un ochi pe această postare, poate îmi sugerați următorul produs la acre vă doriți review.

Ați încercat această sare de baie vreodată?! V-ar plăcea?!

Vă pup [>:D<]





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...