duminică, 11 martie 2012

Swatch Wet'n'Wild Ultimate Expressions Paradise Cove

       Bună fetelor [>:D<] Astăzi o să vă arăt un swatch nu chiar reușit al paletei WetnWild Paradise Cove, câștigată în urmă cu ceva timp la concursul organizat de Krista's beauty tips [:)] Trebuie să recunosc că nu sunt o foarte mare fană a culorilor nude - până la această paletă nu aveam decât un mono maro [:D] Dar această paletuță m-a făcut să-mi schimb impresia cu privire la aceste culori [:D] Am cam abuzat în ultima perioadă de ea și, deși nu-mi pare rău că am făcut acest lucru, încep s-o regret [:-s]

Acesta e premiul:

Swatch paletă:




Îmi pare rău că nu m-am "prins" la timp și de oglinjoara pe care o promiteau că vi-o arătam și pe aceea [:)] Este ca un fel de sertăraș sub farduri... Sincer, nu este foarte practică - sau cel puțin mie nu mi se pare - dar este utilă atunci când ești în criză de timp or smth și ai mare mare nevoie de o oglindă [:D]

     Fardurile par satinate, toate sunt sidefate, într-o măsură mai mică sau mai mare și sunt nemaipomenite <3 Mi-au rezistat câteva ore bune pe pleoape fără să se strângă deci au un mare plus [:)]

Din păcate nu știu dacă le putem găsi în România și pe unde anume sau cât este prețul, dar promit că le voi căuta mai conștiincios decât am făcut-o până acum și vă voi anunță dacă sunteți interesate [:)]

Vă plac?! [:)] Voi folosiți fardurile wetnwild?!

Vă pup [>:D<]



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...