marți, 27 martie 2012

Tag: Cat costa fata ta?!

Bună fetelor [>:D<] Am lipsit puțin timp de lângă voi și parcă a trecut o veșnicie, se pare ca "blogăreala" mi-a întrat în sânge [;))]

V-am pregătit pentru astăzi un mic tag care circulă momentan prin bloggosferă - sincer, l-am făcut mai mult pentru mine decât pentru voi pentru că eram tare curioasă care va fi rezultatul [:))]

Sper totuși să vă placă și vouă [:*]

Tag-ul se numește "Cât costă fața ta?!" și constă într-o "mică" adunare a prețurilor produselor de machiaj & co pe care le folosești zi de zi pentru față [:)]

Eu l-am făcut "step by step"....

 Dimineața când mă trezesc/înainte de a mă machia, folosesc:


- Demachiant Avon - e la ofertă mai mereu - ~10ron
- Ser hidratant Petite Provence - 59ron
- Cremă vitaminizantă de zi Cosmetic Plant - ~10ron

Pentru machiajul propriu-zis, folosesc:


- Fond de ten Vichy Dermablend - ~80ron
- Anticearcan Garnier - ~25ron
- Pudră compactă Avon - ~25ron
- Paletă de farduri Sleek - 36ron
- Creion de ochi Jillian Dempsey Professional Avon - ~10ron
- Rimel Wonder Lash Intense Oriflame - ~10ron
- Balsam de buze Herbine - 13ron
- Gloss Chocolate Cherry Oriflame - ~6ron

Pentru farduri, uneori folosesc combinații din 2 palete Sleek sau una Sleek și altceva...mi se pare cam aiurea să le înșir pe aici că na, nu e ca și cum aș folosi toate culorile din paletă o dată [:))] Iar blush-ul...mi-am dat seama că l-am pierdut pe drum...și asta nu din întâmplare, ci pentru că eu oricum, mai mereu îl pierd pe drum [:D] [:))]

Seara/pentru demachiere, folosesc:


- Demachiant bifazic Balea - 7ron
- Loțiune tonică Cosmetic Plant - ~10ron
- Balsam cu extract de gălbenele - ~10ron
- Cremă de față Apidermaliv - ~10ron

Total: 321ron

Wow [:D]

Acestea sunt produsele pe care le folosesc în ultima perioadă...uneori sunt mai scumpe, uneori mai ieftine, dar asta'i viața [:))]

Voi v-ați făcut vreun total?! [:D]

Doriți să vedeți review-ul vreunui produs de mai sus?!

Vă pup [>:D<]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...