marți, 17 aprilie 2012

Castigatoare Provocare "A fost odata ca niciodata"

Bună fetelor [>:D<] Știu că postarea asta s-a lăsat muuuulllttt prea mult așteptată așa că îmi cer mii de scuze și sper că nu v-ați supărat pe mine [:(] Când am publicat acest concurs, nu m-am gândit nici măcar pentru o secundă că îmi va fi atât de greu să aleg câștigătoarea [:-<] De aceea, creierașul meu s-a tot frământat și s-a frământat și a ajuns la următoarea concluzie [:D]:



Mențiuni:
Vale Tina (puteți citi povestea aici) - O poveste de dragoste despre chiar mi-ar plăcea să citesc un roman întreg. Mi-a plăcut tare mult povestea ta, îmi pare rău că podiumul nu are și alte locuri [:(]

Ana-Maria Gurgu (puteți citi povestea aici) - Superbă, mi-a plăcut tare mult interpretarea ta; la fel ca și Valentina, ai transformat un coșmar în începutul unei povești de dragoste.

Irina Preda (puteți citi povestea aici) - Mi-a plăcut povestea ta, dramatică, dar cu un fel de final fericit până la urmă; ai trasat siguranța viitorului personajelor prin prisma "traumei" suferite...

Locul III: Raluca Andreea Moldoveanu (puteți citi povestea aici) - Pentru tine, coșmarul a fost un vis, de fapt și cred că pot spune că un vis destul de plăcut [:)] Cel mai mult mi-a plăcut la tine cum ai îmbinat diverse idei din basmele și poveștile copilăriei noastre, ai fost singura dintre concurente care s-a apropiat cel mai mult de notiunea de poveste pentru copii [:*]

Locul II: Alexandra - Art of Shine (puteți citi povestea aici) - Trebuie să recunosc că m-aș fi așteptat la orice interpretare a începutului dat de mine, dar cu siguranță nu m-am așteptat la ce mi-ai trimis tu [:))] Foarte originală și cu asta am spus tot [:*]

Ta na naaaa [:D] Cine nu și-a citit numele până acum?! [:))]

Locul I: Andra Katerina (puteți citit povestea aici) - Chiar dacă povestea nu a fost una cu happy-end, chiar dacă a fost vorba de o traumă, o apreciez foarte mult pe Andra - are talent și merită premiată!! Îmi place tare mult cum compune dialogurile, te transpune imediat în poveste și te face să trăiești fiecare moment alături de personaj.

Știu că o să credeți că am fost subiectivă, dar să știți că poveștile le-au citit și câteva prietene și membri ai familiei mele și Andra a fost în topul tuturor... Nu vreau să vă supărați, este doar un concurs, ce-i drept - unul pentru care chiar ați muncit - și de aceea, am luat o decizie [:D]

Fiecare fată va fi răsplătită [:P] Nu va fi la fel cu marele premiu, dar fiecare dintre voi meritați câte ceva pentru efortul depus [:)]

Așa că va rog să-mi trimiteți toate email-uri la coshuletzul_colorath@yahoo.com cu datele voastre complete, inclusiv codul poștal.

Felicitări tuturor [>:D<]



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...