luni, 23 aprilie 2012

Notd: Guest Post - Ana-Maria - Sleek Geisha's Seal

Bună fetelor [>:D<] Abia acum târziu am ajuns acăsică, sunt supărată foc, am umblat o grămadă prin București și Ploiești, am avut și o "gașcă" de musafiri...în fine...aveam niște planuri bine-stabilite și am făcut cu totul altceva [:|] Oficial, sunt supărată!!! [:((]

Așa că...pentru că n-am avut pic de timp, am zis totuși să nu vă las fără postare... Un alt guest post al ultimei câștigătoare a concursului sposorizat de Cosmetic Style [:)]

"Buna,
 
Am reusit sa fac poza la unghiute cu prima mea oja Sleek. Este nuanta Geisha's Seal, o nuanta foarte frumoasa, un rosu aprins. Imi place ca este mata si nu necesita mai multe straturi, se usuca repejor, sunt multumita de ea! Multumesc Coshuletzul Colorath si Cosmetic Style!
Te pup! O zi frumoasa!
 
Cu drag,
Ana-Maria Gurgu"



Ce ziceți?!

Vă pup [>:D<]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...