duminică, 1 aprilie 2012

Notd: Guest Post - Cosmina - Sleek Poison Ivy

Hi girls [:*] Azi avem guest post [;;)] Cosmina ne povește experiența ei cu oja Sleek [;;)]

"Buna, Ema! :*
 
 
Vreau sa-ti multumesc din nou pentru giveaway si pentru oja, Mii de multumiri si tie si celor de la Cosmetic Style!
 
 
Ieri am fost la posta si am ridicat coletul cu oja. Pot sa spun ca ardeam de nerabdare sa o incerc :x Eu am ales nuanta Poison Ivy :X E o combinatie nebuna de negru, verde si un pic de albastru. Pentru mine reprezinta nuanta primaverii. Abia asteptam sa o incerc pe unghii, mai ales ca toate swatchurile de pe Google aratau demential si oja era super apreciata! Are un luciu superb, ca de portelan si , in functie de lumina, bate spre verde, negru sau albastru.


Nici nu a fost nevoie de "n" straturi. 2 sunt suficiente. E foarte pigmentata si se usuca super repede. Cu rezistenta inca nu ma pot pronunta. Am spalat cateva pahare cu apa calduta si vad ca nu a sarit. Urmeaza sa vedem cum se comporta la dus.
Iti multumesc din nou!"

Vă place?! [;;)]

Ați încercat ojele de la Sleek?! [;;)]

Vă pup [>:D<]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...