duminică, 22 aprilie 2012

Notd: Guest Post - Letitia - Sleek Crimson

Bună fetelor [>:D<] Pentru că zilele trecute, Cosmina se întreba de ce nu am postat și celelalte notd-uri ale fetelor care au câștigat câte o ojă Sleek la concursul sponsorizat de Cosmetic Style...ia uitați ce avem azi [;;)] Guest Post <3 O s-o las pe Letiția să vă împărtășească experiența ei cu oja Sleek.
 
"Buna Ema!:*
Tin sa iti multumesc de la bun inceput tie si sponsorului Cosmetic Style pentru minunatul giveaway pus la capat.:*
 
Saptamana trecuta am venit de la scoala,pe la ora 4,si am gasit recomandarea ptr colet. Pfoai,cand am vazut'o am fost asa de fericita deoarece imi doream de mult o oja sleek .Eu am ales nuanta Crimson,care bate spre purpuriu dar si spre un rosu intens cu particule stralucitoare ,in functie de lumina. La soare se vede asa de frumos ,e o nuanta frumoasa intre roz inchis,rosu si rosu intens.
Pentru mine au fost de ajuns 2 straturi. I-am testat rezistenta la baie,spaland vase,tot ce era posibil.Dar oja nu a sarit. Deloc surprinzator,gandind ca e de firma si e de calitate. Tin sa mentionez ca a stat pe unghii intacta aproape o saptamana,si nu exagerez. Ps: oja sleek este doar pe inelar,urmand ca a doua zi sa ma dau pe toate unghiile;))O ador,zau !!:*:D
Acest test(sansa,oportunitate) de a avea o oja de la Sleek m'a determinat sa imi comand pe parcurs si palete si blush-uri.(am vazut la tine ,sunt superbe-paletele):*Ma faci geloasa:))
 
Iti multumesc din nou pentru acest concurs:*:*:*"


Păcat că nu se vede foarte bine, dar eu mi-am făcut o idee despre ojă.

Vouă vă place?!

Vă pup [>:D<]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...