sâmbătă, 21 aprilie 2012

[Pic heavy] Idei pentru manichiura [;;)]

Bună fetelor [>:D<] Astăzi o să vă arăt câteva manichiuri pe care le-am găsit pe când bântuiam pe diverse bloguri și mi-au atras atenția atât de mult încât mi-am propus să le încerc pe viitor [;;)] Dacă o să-mi iasă frumos, promit că o să vi le arăt și vouă [:D]

















Hmm...am ales puțintele [:D] că dacă le-aș pune pe toate... [:))]

M-a prins așa o febră mare de manichiuri cu linii și puncte, dar mai ales puncte!! [:))]

Sper să vă placă și să vă inspire și pe voi [;)] mai ales că majoritatea sunt ușurele și nu necesită nici prea mult talent, nici instrumente speciale [;)]

Care vă atrage cel și cel mai mult atenția?! [;;)]

Vă pup [>:D<]


PS: Pozele nu-mi aparțin, sunt salvate de-a lungul timpului de pe diverse bloguri cu și despre unghiuțe; nu mai rețin toate sursele pentru a le preciza, dar majoritatea sunt de pe bloguri internaționale!!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...