luni, 9 aprilie 2012

[Pic heavy] Things that I love&make me smile

Hello again [:)] De ceva vreme a apărut în bara de sus o nouă categorie pe blog "Things that I love&make me smile" [:)] Am vrut să fie un tip de postare mai light, cu poze multe, cu lucruri frumoase pe care le văd zi de zi și care mă fac să zâmbesc, cu povești din orașul meu, cu peisaje din excursii... Sper să vă placă acest tip de postări...[:)]

Astăzi o să vă arăt o parte din animăluțele mele dragi...

Gașca celor 3 care au speriat vestul [:D]




Ăsta-i rasfățatul casei, pe care vrei-nu vrei îl vei îndrăgi [:D]







Iar ea, e veterana casei, Zuzica - multe generații de pisici s-au perindat pe lângă ea...


Ei, ce spuneți de pisicuțele mele?! Ele îmi înseninează zilele...

Vouă vă plac animăluțele?! [;;)]

Vă pup [>:D<]



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...