marți, 3 aprilie 2012

Review: Crema de fata Apidermaliv

Bună fetelor [>:D<] V-am întrebat ieri ce review ați dori... Ați votat și ați ales pe primul loc crema de mâini (review-ul îl găsiți aici) așa că astăzi a venit rândul cremei de față.

 Crema de față cu lăptișor de matcă, ulei de măsline și unt de Shea Apidermaliv.

Sunt convinsă că ați mai citit o mulțime de review-uri ale acestei creme, dar cred că o părere în plus nu va strica niciodată [:)]

Cam așa arată:


Indicațiile producătorului & ingrediente:


     Părerea mea: La un moment dat a fost o mică nebunie cu noua gamă Apidermaliv, lansată de cei de la Complexul Apicol și bineînțeles, curiozitatea din mine și le-a dorit extrem de mult. Zis și făcut: cu un pic de noroc am pus și eu mâna pe această gamă - crema de față, masca pentru față (care nu mi se potrivește deloc!!), cele două creme pentru călcâie și balsamul de buze. Să mă anunțați dacă doriți review și la celelalte produse din gamă [:)]

     După 2 luni și jumătate de folosire, cred că sunt în măsură să vă împărtășesc părerea mea și de asemenea, dacă v-am spus că o folosesc de atâta timp înseamnă că o consider destul de bună, nu?! [:P]

     Crema este destul de solidă, cred că are aproape consistența unui unt de corp. Se aplică un pic cam greu și recunosc că mă cam enervează că trebuie să-mi bag degețele in cutiuță, dar cred ca se merită acest mic "efort". Pentru o singură aplicare este nevoie de foarte foarte puțină cremă. Eu o folosesc în fiecare seară pentru că îmi place că hidratează de-a lungul întregii nopți, iar dimineața mă trezesc cu tenul luminos, care pare odihnit chiar dacă eu n-am dormit decât 4 ore. [:P] O perioadă am folosit-o și dimineața sau ca bază de machiaj, a fost destul de ok și îmi plăcea cum se aplica fondul de ten. 

     Cred că este crema ideală pentru anotimpul rece - aceasta a fost prima iarnă în care nu am avut probleme cu tenul, în care n-am mai simțit cum fața mi se strânge de la frig așa că o recomand cu toată încrederea. [:)]

Cantitate: 50ml
Preț aprox.: 10 ron
O puteți cumpăra de pe site-ul celor de la Complexul Apicol, din magazinele acestora, din diferite farmacii și plafare.

Voi ați încercat această cremă?! V-a plăcut?!

Vă pup [>:D<]




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...