luni, 2 aprilie 2012

Review: Crema de maini VivaNatura cu jojoba si galbenele (Vegis)

Bună fetelor [>:D<] V-am întrebat astăzi ce review vă doriți, ați spus cremă de mâini așa că asta primiți [:P]

V-am povestit într-o postare anterioară, pe când făceam review-ul unei alte creme de mâini, că sunt destul de pretențioasă la cremele de mâini, cred că mai pretențioasă decât sunt la cremele de față [:-s] De-a lungul timpului am încercat numeroase creme și la foarte puține dintre ele am revenit - unele au dispărut de pe piață între timp - nu știu de ce toate lucrurile bune trb retrase [:|]

Enfin, acestea fiind spuse, astăzi vă voi vorbi de crema de mâini VivaNatura cu jojoba și gălbenele, primită spre testare de cei de la Vegis, după cum vă povesteam aici.


Așa arată produsul:

Eticheta:

Crema propriu-zisă:




     Ce spune producătorul: Este o cremă naturistă pentru întreținerea, hidratarea și regenerarea epidermei la nivelul mâinilor. Principiile active din plante sunt prezente în cantități mai mari decât uzual. Uleiurile naturale au calitatea de a pătrunde foarte repede în piele și de a hrăni țesuturile. Uleiul de palmier, de măsline și cel de portocală dulce au efect regenerator, antioxidant și revigorant asupra pielii. Uleiul de jojoba este un ulei natural a cărui structură este asemănătoare cu structura grăsimilor din corpul uman ușurând asimilarea lui la nivelul epidermei. Gălbenele și coada șoricelului au efecte binefăcătoare asupra pielii.

     Ingrediente: Aqua, Elaeis guinensis oil (ulei de palmier), Olea europaea oil (ulei de măsline), Simmondsia chinenis (ulei de jojoba), Citrus sinensis (portocală), glicerine, Sodium Poliacrylate hydrogenated polydocene trideceth-6, Phenoxiethanol, Ethylhexylglycerin, Citrus lemon (lămâie), Xantan gum, Calendula officinalis (gălbenele), Achillea millefolium (coada șoricelului), Lythrum salicaria (răchitan), Althaea officinalis (nalbă), Argentum metallicum.
     
     98% substanțe naturale :)

     Testat dermatologic, dar NU pe animale!!

     Ce spun eu: O să vă spun sincer că prima dată când am pus mâna pe această cremă, am zis că nu-mi place și am lăsat-o deoparte pentru câteva zile. Ulterior, m-am gândit că dacă tot mi-am luat angajamentul să-i face review și dacă până la urmă eu mi-am ales produsul - nu mi-a fost impus, măcar să-mi fac treaba până la capăt [:D] Hmm... Să vă spun de ce nu mi-a plăcut la început: mi s-a părut că are o formulă un pic cam prea apoasă, dar... și următorul va fi un motiv total pueril: mă enerva la culme că nu reușeam să-mi dau seama a ce miroase [:D]

     Și am revenit la această cremă... și uite așa m-am îndrăgostit [:D] Fără exagerare [:))] Aceasta nu este doar părerea mea, ci și a mamei și a câtorva prietene [:D] Țin mereu o cremă de mâini în geantă - acum fiind rândul acesteia [:D]

     O să vă pară ușor apoasă la început - totuși, nu uitați că primul ingredient al acesteia este apa!!, dar o să vă obișnuiți destul de repede. Intră rapid în piele, iar mâinile devin catifelate și îți oferă senzația de hidratare. Nu am stat niciodată să văd cam cât durează această senzație pentru că de multe ori, revin la cremă doar pentru ca să-i mai simt un pic mirosul [:D] Miroase demențial, a citrice - o combinație genială între portocală și lămâie - dulce și totuși, o idee înțepătoare. Mai sus aveți o poză cu o "boabă" de cremă - eu nu folosesc această cantitate, ci pe jumătate, pentru o aplicare din simplul motiv că este suficientă! Deși folosesc așa puțină, să știți că este pe terminate... și sunt destul de tristuță din cauza acestui lucru... Probabil că voi efectua și o comandă în viitorul apropiat [:D]

Producător: SC Genna Co SRL
Cantitate: 75 ml
Preț: 5,23 ron
O puteți cumpăra de aici.    

   Aici aveți informațiile referitoare la magazinul online de produse naturiste Vegis. Dacă mai aruncați un ochi pe această postare, poate îmi sugerați următorul produs la care vă doriți review.

Ați încercat această cremă de mâini sau alte produse VivaNatura?! Ați încerca-o?!

Vă pup [>:D<]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...