miercuri, 18 aprilie 2012

Testeaza si tu Normaderm Vichy cu Miu Miu

De când am văzut provocările lansate de cele 6 bloggerițe de beauty împreună cu Vichy, mi-am zis că nu pot să nu particip la această provocare [;)]

Aveam cândva o nemulțumire legată de serviciile Vichy și de cum (nu) mi-a ajuns Dermablend-ul... Problema mea nu era în mod special că nu voi testa acest fdt, ci pentru că cei de la Vichy mă dezamăgeau cu privire la calitatea serviciilor lor...pentru că de calitatea produselor nu m-am îndoit nicio clipă [;)] Sunt produse si produse, dar cele de la Vichy nu m-au dezamăgit niciodată [;)]

Dintre toate produsele Vichy, am folosit și mi-au plăcut foarte mult crema de mâini NUTRIextra, fdt-urile Normaderm, dar și Dermablend (va urma un review curând) și apa termală.

De asemenea, vă povesteam aici că am acceptat o altă provocare Vichy și am primit exact mostrele acestor produse care se oferă în cadrul acestei noi provocări [;)] M-am înțeles foarte bine cu ele (atât eu, cât și iubitul meu [:))]) și de aceea mi-am zis că nu pot lăsa aceasta oportunitate să treacă pe lângă mine [;)]

Eu am ales să testez aceste produse alături de Miu Miu și sper din tot sufletul să am noroc, atât pentru mine, cât și pentru voi pentru că, există o mică posibilitate de a premia și eu, la rândul meu, 6 cititoare de-ale mele [:)]


Pentru a-mi îndeplini partea, trebuie să vă povestesc despre problemele tenului meu... Ei, ăsta chiar nu e un motiv de mândrie, dar oricum, sunt convinsă că puține persoane se pot lăuda cu un ten perfect... Apropo de asta, aveam o colegă tare enervantă în liceu (și fițoasă!! [:))]), dar avea un ten cu adevărat de invidiat!! În 4 ani n-am văzut nici măcar o mică imperfecțiune pe tenul ei, ca să nu vă mai spun că fdt 0, nici n-avea de ce să-l folosească...

Enfin, revenind la oile noastre...

Am tenul mixt și recunosc că nu am folosit mereu produsele specifice tenului meu... De când bântui pe bloggurile de beauty, însă, am învățat foarte multe despre tenul meu și am încercat cât de cât să mi-l respect și să-l îngrijesc cum se cuvine, chiar dacă acesta a fost mai nerecunoscător și nu m-a ascultat niciodată... Cea mai problematică zonă este fruntea unde constant am "zgaibe" (cum le spun eu coșurilor) și oricâte produse/tratamente/medicamente am folosit, acestea dispăreau pentru un timp mai lung sau mai scurt, făcându-mi astfel viața un infern. Mai rău este în perioada "aceea" a lunii când hormonii oricum o iau razna... Punctele negre, în schimb, se regăsesc din plin pe nas și bărbie. Partea cea mai proastă e că pe acestea chiar nu le suport (chiar dacă la machiaj se acoperă mult mai ușor decât coșurile) și le zgâmâi și îmi fac niște semne de neuitat [:((] Cred că am încercat și am "n" produse speciale pentru punctele negre, dar tot ce fac ele e să mi le curețe la suprafață pentru ca în scurt timp să redevină vizibile [:-<] Pe partea superioară a obrazului, undeva între nas și ochi, sunt vizibili și porii dilatați - sau cel puțin, acolo se văd cel mai rau... Luciu?! Da, în zona T - de aceea, optez mereu și pentru folosirea pudrei. În rest, am mai avut câte o zgaibă gigantică în mijlocul obrazului sau fix între sprâncene, dar astea destul de rar.

So, ten cu probleme?! Hell yes [:(]

Așa cu v-am spus mai sus, am participat la acea mini-campanie de lansare a gamei Normaderm și m-am înțeles tare bine cu Normaderm Tri-Activ Cleanser și Crema hidatratantă 3 în 1 așa ca îmi doresc tare mult să am noroc de data aceasta pentru că aș fi curioasă de efectul produselor din această gamă pe timp îndelungat. 


Miu Miu și Vichy premiază 6 cititoare, dar și 6 bloggerițe. Dacă doriți să vă înscrieți, mai aveți timp până la sfârșitul zilei de 18 aprilie!!

Poate ca o să vă întrebați de ce dermatocosmetice, de ce Vichy. Ei bine, sunt produse hipoalergenice, sunt noncomedogenice, sunt testate dermatologic pe pielea sensibilă și nu conțin parabeni!!

Crema hidratantă Normaderm pentru transformarea totală a tenului cu probleme promite să corecteze cele 6 semne principale ale tenului cu probleme:
- imperfecțiuni
- pori dilatați
- luciu
- roșeață
- pete post-acnee
- relief neuniform

Asocierea puternică a ingredientelor dermatologice și exfoliante (LHA, acid glicolic, acid salicilic) cu ingredientele hidratante și calmante (glicerină și uleiuri emoliente) ne promit un ten curățat, vizibil transformat după numai 7 zile de folosire!!

Mi se pare și normal că mi le doresc,nu?! [:))]

Ați folosit aceste produse?! V-au plăcut?!

Țineți-mi pumnii!!

Vă pup [>:D<]



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...