marți, 15 ianuarie 2013

Achizitiile zilei :D

          Azi n-am fost fetita cuminte deloc, dar in apararea mea, inainte sa vedeti "minunatiile", sa stiti, anticipat, ca am dat foarte putin pe ele :D iar de fdt, chiar aveam nevoie si am citit numai review-uri pozitive despre el :)
 
Captura:
 

1. Fdt Miss Sporty So Matte Perfect Stay - 19lei (DM)
2. Oje Gabrini - 2lei/buc
3. Oja Leydi - 4lei/buc
4. Oje Rose Group - 1leu/buc
5. Oja Classics - 3lei/buc
 
In apararea mea, mai va anunt ca aveam neaparat nevoie de o oja alba (nu am niciuna), iar pe Gabrini nr. 335 mi s-a pus pata de vreo luna :))
 
Mai va pun cateva poze din alte unghiuri ca sa vedeti nuantele mai bine :)
 
 
 
 
O sa vedeti curand manichiuri cu ele :)
 
Va place vreuna in mod deosebit?! :)
 
Va pup si va imbratisez cu drag!!
 
 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...