miercuri, 16 ianuarie 2013

Cine oare, cine oare, va avea o surpriza?! :D

           Dupa cum stiti, cele care ma urmariti si pe facebook, a avut loc un mini-giveaway si azi am aflat si castigatoarea... Din pacate, ca de obicei, am ramas cu un gust usor amarui in urma acestuia asa ca m-am gandit ca una dintre fetele care ma urmaresc pe blog si au lasat si semne ale trecerii lor pe aici, de cand am revenit, sa aiba si ea parte de o mica surpriza... Sper ca asa, imi voi indulci un pic ziua... :)
 
Premiul este surpriza, iar castigatoarea il poate refuza daca nu-l doreste, urmand sa aleg pe altcineva...

Haideti sa vedem de la cine am primit comentarii:
 
1. RoseBlue
2. Ana-Maria Gurgu
3. Catallina
4. Bianca Roxana Anitei
5. Radu Adina
6. Andreea Bacau
7. Elena Nalbaru
8. Oana Catalina
9. Gabryelle's Blog
10. Mihaela Ghelase
11. cry_filo
12. Adina-Mirabela Gavriloi
13. Miu Miu
14. Andra Katerina
15. Ana-Maria Gurgu
16. Cosmina
17. Andra Katerina
18. Carmen O
19. Andra Katerina
20. dulcikanik1
21. Radu Adina
22. Lestie
23. dulcikanik1
24. Andra Katerina
25. Radu Adina
26. Ana-Maria Gurgu
27. Nicoleta Alexandra
28. Miu Miu
29. Adelina
30. Andreia Butnaru
31. Nicoleta Ciocoiu
32. Sunshine_sunshine
33. Bianca Roxana Anitei
34. Roxana Serban
 
Castigatoarea este:
 
 
Poti refuza premiul-surpriza daca nu-l doresti :)
 
Daca il doresti, astept cat mai repede datele tale la coshuletzul_colorath@yahoo.com!
 
Cred ca o sa practic mai des forma asta de "giveaway", mi-aduce mai multe "satisfactii" :)
 
Va pup si va imbratisez!!
 
 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...