vineri, 25 ianuarie 2013

Goodies :D

Buna fetelor!! Astazi am avut o zi mai urata, vremea si faptul ca am stat pana acum intr-o sala de judecata au fost factorii principali... aseara n-am dormit... urat urat... sunt obosita, sunt extenuata, nervoasa si toate cele... asa ca, atunci cand am iesit de la judecatorie, singurul remediu bun mi s-a parut a fi vizitarea magazinelor mele preferate de oje si alte prostioare :D

Uitati cu ce m-am consolat eu:


Ojele au fost 2-3lei fiecare, instrumentul pentru puncte este diferit de cel pe care il aveam - are capetele mult mai subtiri (2lei), iar "fiola" cu paiete a costat 1leu.

Imi place tare mult oja de la Gabrini, caut de mult timp ceva asemanator :X

Nu uitati sa va inscrieti la giveaway-ul de aici. Mai aveti timp pana pe 29 ianuarie, la ora 21!!!

Va pup si va imbratisez cu drag!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...