luni, 21 ianuarie 2013

Let's choose the next review together!!!

           Buna - buna din nou!! Maine am examen asa ca sunt pusa pe studiat, dar cand ma relaxez, mai ma ocup un picut de blog :) Tot uitandu-ma prin jurul meu, am vazut o multime de produse care mi-au intrat in rutina, dar carora nu am apuca sa le fac review de atata amar de vreme... Unele au fost cumparate, altele primite, in fine... am adunat o multime de produse despre care am numai lucruri bune de spus!!

     Asa ca m-am gandit sa va intreb pe voi care produse va atrag mai mult atentia pentru a le acorda acelora intaietate :)

     Haideti sa vedeti despre ce produse vorbesc...

Produse pt ten:

De la stanga la dreapta:
- Lotiune tonica pt ten normal (Lush)
- Fdt So Matte Perfect Stay (Miss Sporty)
- Fdt Dermablend (Vichy)
- Tratament anti-imperfectiuni Normaderm (Vichy)
- Normaderm 3 in 1 - curatare triactiva (Vichy)

Produse pt par:

- Spray Leave-in Ocean Mist (Sachajuan)
- Tratament intensiv pt par deteriorat (Sachajuan)

Produse pt corp:

- Spray pt corp cu Iasomie (The Body Shop)
- Lotiune pt corp Embrace (Oriflame)

Produse pt baie:

- Gel de dus cu Lamaie Verde (Yves Rocher)
- Gel de dus cu scortisoara si vin (Lush)
- Jeleu de dus cu lamaie, grapefruit si lime (Lush)


- Set pt baie cu Levantica (sare de baie, ulei si seminte)
- Sapun cu pepene galben
Ambele de la Christinne Cosmetics

Bonus:

Ceva bun si sanatos de papat de la Elemental.ro


Deci...

Ce ziceti?! Cu ce incepem?!

Va pup si va imbratisez!!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...