duminică, 27 ianuarie 2013

Miss my childhood... random, girls...

Hello girls... E duminica dupa-amiaza, e iarna, e urat afara si ninge... Imi place iarna, imi place zapada, dar doar cand stau la tara, langa soba, cu un ceai/vin fiert in mana si covrigi incalzindu-se pe soba, cand imi lipesc nasul de geam si fac fulgi de gheata pe el, doar atunci e iarna frumoasa...

But then again, asta era copilaria.... Acum... nici nu-mi amintesc de cate ierni nu am mai fost la tara... nici bunicii nu mai sunt "acolo" si sania sigur e aruncata prin vreun colt, uitata...

Nu-mi place la oras iarna... si mai ales nu-mi place mocirla... N-am iesit de vineri din casa si daca n-as fi in sesiune, pe cuvant daca m-ar deranja sa stau inchisa in casa...

Nu stiu ce copilarie au copiii astia "de oras"... deseori m-am intrebat cum e sa-ti petreci intreaga copilarie doar la oras, fara sa ai o "garla" in spatele casei unde sa te scalzi vara, un derdelus pt sanius iarna, colinde frumoase si originale si sa fii "platit" in mere si covrigi (eugeniile sau napolitanele erau deja "lux"), fara sa ai o padure in care sa te afunzi in cautarea brebeneilor sau ghioceilor... Sau eventual, fara soparlele si gusterii pe care ii alergam pe camp pentru a-i prinde si a-i pune la "lupte" :)) Adunam gandacii de Colorado de pe vinetele bunicilor si ii puneam sa "inoate" intr-o galeata cu apa :)) sau ne imbracam intentionat in ceva rosu si mergeam la curcani ca sa-i "enervam" :))

Am fost un copil tembel si mai ales baietoasa... Nica din "Amintiri din copilarie" si cu mine :D

 Hmmm... stiu sigur ca ai mei copii vor avea parte de o portie sanatoasa de "viata la tara"...

Vreau un pic de culoare... prea e alb-gri afara... Vreau sunet de pasarele... doar pe Linutzu(perusul meu) il mai aud zilele astea... Vreau verdele ierbii, al copacilor... doar in ghivecele de flori din casa il mai zaresc...

Urata zi, va spun eu...

Nu am putut sa incheg o postare azi, din nu stiu ce motiv... pur si simplu... nici sa invat nu prea am fost in stare... bad day... stau pur si simplu in pat, cu laptop-ul intr-o parte si cartea de procedura civila in cealalta parte si ma uit pe pereti...

Si ma mai uit si la mana dreapta, mi-a sarit un pic de oja de pe aratator si imi vin sa arunc toate cele si sa ma pun la birou sa-mi fac o alta manichiura... Am descoperit ca "sufar" de o "boala" numita "cat mai multe oje" si "manichiuri" incercate :)) Hehe, radeti voi, dar ma ingrozesc de cate ori ajung in magazine si imi sclipicesc ochii dupa oje :-s noroc ca ma tempereaza portofelul gol uneori sau gandul ca am nevoie de bani pentru multimea de carti scumpe care-mi trb la facultate... ca altfel... 

Va place ca am inceput sa postez mai multe manichiuri?! Sau s-o las mai moale?! :P

Va pup si va imbratisez cu drag!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...