miercuri, 16 ianuarie 2013

NOTD: Bulinutze bulinutze

          Hello again :D
 
Cand am reinceput sa scriu pe blog, va anuntam ca nu am timp prea mult si ca e posibil sa postez mai rarutz, dar se pare ca m-a prins iar microbul si cumva, cum-necum, trebuie sa gasesc cateva minutele pe zi ca sa va pregatesc cate o postare, mai mica sau mai mare...
 
Astazi va prezint un Notd; maine merg la examene si na, trebuia sa-mi refac manichiura, dar cu asemenea unghii... sper sa nu observe profii :))
 
Va aratam ieri ce oje mi-am luat asa ca, va dati seama, n-am stat prea mult pe ganduri cand a trebuit sa-mi aleg "instrumentele de lucru" :)

E iarna, e zapada asa ca oja alba trebuia neaparat folosita. Si ca s-o inveselesc un pic, nu m-am gandit decat la varianta "bulinutze" :D Iar cum albastrul e culoarea mea preferata...
 
Inainte sa-mi vedeti unghiutzele, va avertizez ca sunt micute micute pt ca apartamentul meu e in "renovare", iar asta a implicat mutari de mobila si normal, unghii rupte :((
 
Hai gata, vorbaria lunga, saracia omului!!
 
"Instrumentele":
 
 
Gabrini Multivitamin nr. 335
Avon Nailwear Pro+ Arctic Waters
Leydi nr. 880
Classics nr. 04
Tratament cu vit. E Isabelle Dupont
Instrumentul pt. puncte
 
Si...
 
Ce mi-a iesit:
 
 
 
 
Inelusul este handmade, "marca" LYLU Accesories si vi l-am aratat aici.
 
Ce spuneti?! Prea incarcata sau nu?!
 
Va pup si va imbratisez cu drag!!
 
 
 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...