marți, 22 ianuarie 2013

Oja iernii este...

          Buna, fetelor!! Sper ca va place giveaway-ul organizat si ca o sa va inscrieti intr-un numar cat mai mare!! Maine veti avea o noua surpriza pe blog ;;)

Ideea postarii de astazi mi-a venit de la Maria si o sa gasiti si postarea ei aici. (Sper sa nu se supere ca i-am "furat" ideea!! :P)

Oja mea preferata din aceasta iarna este Avon Nailwear pro+ Noir Emerald!! Cred ca toata lumea este familiarizata cu ojele Avon ... Cel mai mult, la aceasta gama, imi place ca se usuca foarte repede!!

Verdele meu este o nuanta un pic "suparata" pe aparatul foto pt ca nu m-a lasat sa-i surprind frumusetea, dar... am incercat macar :P





In anumite momente, cred ca are si cateva reflexe albastre; mi se pare sau chiar asa o fi?! :-??

Mai are cineva oja aceasta?! ca sa ma lumineze si pe mine :D

Aceasta a fost, cu siguranta, oja cea mai purtata a iernii si presimt ca va fi si una dintre putinele pe care voi reusi sa le termin de cat de des o folosesc :)

Inelul este marca LYLU Accesories si vi l-am aratat si in haul-ul cu bijuterii de aici.

Va pup si va imbratisez cu drag!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...