luni, 14 ianuarie 2013

Voua cine va da desteptarea zi de zi?!

          Buna, fetelor!! Astazi o sa va arat doua pozici cu poznasul meu dragalas :X Un perus de aprox. 4luni, pe nume Linutzu :) 
 


 
Acest prapadit mic face o galagie infernala :)) si bineinteles ca in fiecare dimineata am trezirea asigurata :| Fiind destul de micut atunci cand l-am luat s-a acomodat mai greu, era tot timpul speriat de bombe de mi-era si frica sa bag aspiratorul ca sa nu-l stresez mai rau... Dar asta se intampla cu 2 luni in urma... Acum nu mai vrea sub nicio forma sa stea in cusca si daca cumva ii inchid usita, risc sa-l vad cum se da cu capul de ea in incercarea de a o deschide :| Se trezeste dis-de-dimineata, il aud cum sparge de zor la semintele lui si apoi, incet incet, iese din cusca, se cocoata pe ea si incepe muzichia :)) Si uite asa mi-am luat desteptator vrand-nevrand :|
 
Imi doresc tare mult un catelus mic si pufos pt apartament, un Shi tzu in mod special, dar sunt constienta ca momentan nu am o stabilitate financiara suficienta pt a nu-i lipsi absolut nimic asa ca in asteptarea acelui moment, mi-am adus aminte de copilarie si mi-am luat un perus :D Problema mea e ca micul meu perus cred ca a intuit ca eu imi doream de fapt un cutzu asa ca si-a luat el rolul in serios si daca incerc sa bag mana la el in cusca, se zbarleste tot si-si apara teritoriul ciugulindu-ma si dand din gura :)) E simpatic foc cand face asa, poate o sa-l filmez intr-una din zile ca sa va amuzati :P
 
Voi ce animalute aveti?! :)
 
Va pup si va imbratisez cu drag
 
 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...