marți, 19 februarie 2013

Black&White Challenge: A 10a inscriere

Heiii :* :*

Va prezint manichiura celei de-a zecea participante a provocarii "Black&White" :X

IMG_1281resize
"Buna!


Interesanta idea de concurs.De cand l-ai postat am zis ca ma inscriu desi nu prea am rabdare sa-mi fac manichiura. Am reusit acum cateva zile ,cu greu, sa fac si eu o manichiura alb-negru. :) Pentru realizare am folosit o oja alba Olivia,oja neagra Medusa, punctor si o pensula pentru manichiura.Deja ojele nu sunt ,,de firma” mie imi plac foarte mult pentru ca nu sar de pe unghie.Cel putin cea alba rezista o saptamana…Uneori ma plictisesc eu de ea si ea nu mai sare :).
 
IMG_1302resize

Realizare manichiura:

Am aplicat 2 straturi de oja alba pe intreaga unghie.Cu punctorul am realizat fundita si acele puncte , iar partea mai groasa cu negru, am realizat-o cu ajutorul pensulei.

Te pup si sper sa mai realizezi astfel de concursuri :D.

Adina"
IMG_1297resize

IMG_1303resize

Ce ziceti de aceasta manichiura?!

Puteti sa le vedeti pe celelalte noua participante aici, aici, aici, aici, aici, aici, aici, aici si aici!!

Va pup si va imbratisez cu drag!!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...