joi, 21 februarie 2013

Black&White Challenge: A 14a inscriere

Buna dimineata, fetele mele :)

Vedem acum manichiura celei de-a 14a participante la provocarea "Black&White"!!

DSCF4899resize

"Astăzi m-am hotarat și eu în sfârșit să îmi fac unghiuțele, deși am văzut concursul de mai multă vreme. M-am pus pe treabă, dar din pacate nu am văzut cea de-a 9-a înscriere...și am făcut și eu ceva de genu'. :)

Am încercat să fac 3 modele care mi s-au părut mie mai interesante : semne tribale, urme de labuțe și bulinuțe în bulinuțe. :)

Nu este greu de realizat, am folosit o pensulă și instrumentul pentru buline, base coat de la KylliS, ojă albă mată de la O.P.I și ojă neagră de la Lady in Red.

Sper să vă placă.

Pupici, Carla"

DSCF4909resize

DSCF4907resize

DSCF4913resize

Ce spuneti?! E talentata Carla?!

Va pup si va imbratisez cu drag!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...