joi, 21 februarie 2013

Black&White Challenge: A 16a inscriere

Sunt extraordinar de fericita ca am ajuns sa numar 16 participante si ma gandesc cu groaza ca am doar 3 zile la dispozitie sa aleg o manichiura... sunt atat de frumoase toate :X Am o multime de idei pt viitoarele mele manichiuri!!

Dar haideti sa vedem manichiura Cameliei :)

DSCF5455

"Buna!


Am decis sa particip si eu la concursul tau pentru ca mi-a placut tema data :)
Am ales sa fac un french alb pe care l-am pus in valoare cu ajutorul a doua floricele in combinatia black&white (una pe inelar si cealalta pe degetul mare). Pentru a lega si restul unghiilor de ideea manichiurii, am adaugat puncte negre pe ele. Am ales sa nu fac flori pe fiecare unghie pentru a evita o manichiura incarcata. Rezultatul mi se pare elegant si perfect purtabil :)
DSCF5472
Pentru a realiza manichiura am folosit base oat si top coat, oja alba mata, cea alba transparenta pt a o aplica pe toate unghia dupa realizarea french-ului si culori acrilie - alb si negru. In mijlocul fiecarei floricele am adaugat cate o pietricica neagra. Ca si ustensile am folosit pensule pentru nail art si un instrument pentru puncte.

Pozele sunt in atasament.

O zi frumoasa!
Te pup,
Camy"

DSCF5464
 
DSCF5467
 
Cum vi se pare?!
 
Va pup si va imbratisez cu drag!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...