duminică, 17 februarie 2013

Black&White Challenge: A 7a inscriere

:* :* :*

Daca de dimineata va aratam unghiutele muzicale ale lui Miu Miu (da, ati ghicit, ale ei erau unghiutele), acum vreau sa ramanem in aceeasi zona si sa va arat alte unghiute muzicale!!

DSCN4097resize

"Buna,am hotarat sa mi fac si eu o manichiura alb negru asa ca ti am atasat pozele cu modesta mea incercare.

Am folosit lacul (fara nume) ca baza, apoi am aplicat oja alba (Classics)intr un singur strat.Am ales sa fac note muzicale pentru ca ador muzica si buline pentru ca sunt foarte dragute.Oja neagra (Golden Rose)am aplicat o cu o pensula de la o alta oja pentru model ,la notele muzicale si cu un betisor de urechiuse pentru buline.Sper sa placa cat de cat si merci pentru sansa de a castiga acele premii.

Dana  

PS. Oja neagra arata asa deoarece catelul meu a avut grija de ea :)"
DSCN4099resize

DSCN4090resize

DSCN4106resize

DSCN4108resize

Eh, ce ziceti, va place?!

Pnetru celelalte manichiuri participante in competitie, va invit sa le vizitati aici, aici, aici, aici, aici si aici!!

Va pup si va imbratisez cu drag!!









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...