marți, 12 martie 2013

Essence Snow Jam - Life is a freeride

Hello girls :)

Au trecut cateva zile de cand mi-ati vazut unghiutele asa ca astazi o sa va arat minunatia mea de oja :X

E o manichiura simpla pt ca azi-noapte nu am avut dispozitia necesara pentru niciun model :(

Minunatia mea de oja am primit-o de la draga de Andra si nici nu va inchipuiti ce cadou minunat a fost :X Mi-o doream extrem de mult :X Partea proasta e ca acum imi doresc si celelalte 3 oje din aceeasi colectie :))

Vorbesc de Essence Snow Jam :) Eu am pus gherutele pe oja albastra, bineinteles :D

 photo DSCF0186resize_zps7571d6b9.jpg

 photo DSCF0187resize_zpsd5b32e08.jpg

 photo DSCF0189resize_zps7cda2317.jpg

Nu-i asa ca-i minunata?! Unde mai pui ca am dat-o intr-un singur strat?! Nici nu-mi vine sa cred ca are o acoperire atat de buna si de frumoasa... plus ca pensula groasa, ceea ce credeam ca ar fi un dezavantaj, este de fapt de mare ajutor :X

Ce ziceti, va place?!

Abia astept sa mi le iau si pe celelalte 3 :X

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...