marți, 26 martie 2013

Micul dejun - cea mai importanta masa a zilei?!

Acum vreo doua zile am realizat ca intr-o anume bucatarie si intr-un anume dulapior, o cutiuta isi asteapta randul de mult prea mult timp... Golita a fost, dar stapana, dupa ce s-a infruptat de zor, a uitat ca mai trebuie sa mai si vorbeasca despre mancarica gustoasa ce s-a aflat in ea :)

DSCF0023resize

Si uite asa, ajungem noi sa vorbim despre Bio Muesli Super Fructe :X

De cand eram cat piciorul scaunului, tata ma indopa intotdeauna dimineata inainte sa plec la gradi sau la scoala si imi tot repeta ca micul-dejun e cea mai importanta masa a zilei si ca trebuie sa pap, sa pap si iar sa pap :D Asta cat timp au fost mesele "sub controlul lui" pentru ca ulterior, micul-dejun mi-a parut a fi masa cea mai usor de sarit :| Stiu... mare mare greseala...dar asta am realizat abia de foarte putin timp...

Nu cu mult timp in urma a izbucnit bum-ul cu bio: produse cosmetice bio, mancare bio, legume si fructe bio, citit etichete, interesat de ingrediente astfel incat petreceai mai mult informandu-te decat cumparand sau mancand propriu-zis. Norocul meu este ca am solare/solarii la tara, ca am legume la discretie, curand si mai multe fructe asa ca din punctul asta de vedere, nu am avut probleme niciodata. Chiar daca se administrau substante sau ingrasaminte, am stiut intotdeauna despre ce era vorba si cum sa ameliorez efectele. Problema mea este, insa, faptul ca bum-ul asta cu "bio" s-a imprastiat atat de rau incat o sa vedeti peste tot etichete cu "bio", pana si la Tzatza Leana de la piata sau la "colorata" aia care se ocupa cu bisnita si va garantez ca e doar un afis, un simplu afis cu "bio" pentru ca nici ea si nici voi nu le cunoasteti adevarata provenienta si ce tratamente sau substante s-au aplicat pentru determinarea cresterii, rodirii, coacerii etc. Si e trist ca s-a ajuns aici.

DSCF0664resize

Dar... revenind la oile noastre... vreau sa va spun ca de "catinel" timp, m-am cam dat pe cereale, muesli - prostioare din astea de care nici nu vroiam sa aud in anii adolescentei mele :) Nu-i intelegeam sub nicio forma pe copiii americani obsedati de cereale la micul-dejun si nici cum se goleau rafturile asa de repede in supermarket-uri. Dar de cand am descoperit Econatura, am descoperit si placerea de a manca aceste minunatii. Daca le vizitati magazinul online, veti gasi numeroase sortimente de manacaruri bio, sanatoase: de la muesli, sucuri naturale pana la paste, paine sau dulciuri - veti gasi, in special, mancare adresata celor ce tin Dieta Montignac.

Asa cum v-am spus mai sus, papilele mele gustative au ramas impresionate de Muesli Super Fructe. Pentru doar 18,90 lei, primiti 250 de grame de muesli, care mie mi-au ajuns pentru vreo 4 mese super-delicioase :)

DSCF0652resize

DSCF0662resize

DSCF0661resize

Nu stiu cum mancati voi cerealele sau muesli pentru ca de exemplu, fulgii de porumb eu ii rontai ca pe pufuleti, simpli, fara nimic altceva :D dar de data aceasta, am combinat muesli cu un iaurtel de la Muller - preferatul meu, cu continut de grasime scazut si totusi, cu o consistenta destul de cremoasa.

DSCF0665resize

DSCF0668resize

Stiu ca in imagine arata destul de rau, dar credeti-ma, a fost tare delicios!!

Voi ce preferati sa mancati la micul-dejun?!Cereale sau ....?!

Sa nu va prind ca spuneti ca sariti peste aceasta masa :P

Va pup!!









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...