marți, 26 martie 2013

mini-Review: Gel de dus Lush

Va intrebam astazi pe la pranz ce review ati prefera sa vedeti astazi, iar marea majoritate mi-au raspuns "produse pentru baie" so here it is :)

Pentru ca am foarte multe astfel de produse pe care inca nu vi le-am aratat, m-am gandit sa aleg unul care-si asteapta randul de multicel timp... si un alt motiv pentru care l-am ales: primavara asta iernatica :| m-a facut sa-mi amintesc de Craciun si de aromele sale...

DSCF0186resize

Din pacate, nu l-am mai gasit pe site-ul producatorului, o fi fost editie limitata de sarbatori... nu stiu exact... cine detine informatii exacte despre el, il/o rog sa-mi spuna :)

Ingrediente: Cinnamon Stick and Fairtrade Clove, Water, Sodium Laureth Sulfate, Sodium Cocoamphoacetate, Fresh Organic Orange Juice, Propykee Glycol, Red Wine, Fresh Organic Lemon Juice, Fine Sea Salt, Patchouli Oil, Sweet Orange Oil, Clove Leaf Oil, Lime Oil, Cinnamon Leaf Oil, Benzoin Resinoid, Brandy, Cinnamal, Coumarin, Eugenol, Limonene, Linalool, Perfume, Colour 14700, Methylparaben.

Cantitate: 100gr - mai mult decat suficient pentru numeroase bai.

Cam asa arata:

DSCF0185resize

Cantitatea pe care o am in mana este suficienta pentru o folosire, face multa spuma si miroase excelent - a scortisoara si vin!! Iar mirosul, fiind foarte puternic, se pastreaza mult timp in/pe piele.

Ce spuneti, suna bine un astfel de gel de dus?!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...