luni, 11 martie 2013

Promotii de la FashionAgenda

Pentru ca am vazut ca v-a placut rubrica nou-infiintata, revin cu o noua postare :) Stiu ca este deja a treia postare pe ziua de azi, dar tocmai am aflat de niste promotii limtate (doar pana maine-seara la ora 20!) pe care nu puteti sa le ratati :)

Site-ul de vina este Fashion Agenda :) Haideti sa va arat ce produse mi-au facut mie cu ochiul :)

In materie de rochite, mi-au placut:

rochie lauren
O gasiti aici.

rochie nude
O gasiti aici.

rochie perlute
O gasiti aici.

Desi stiu ca iarna s-a dus, n-am putut sa nu observ aceste pulovarase :D

pulover gri
Mai multe detalii, aici.

cardigan gri
Mai multe detalii, aici.

Iar pentru sezonul ce vine, un bolero e intotdeauna binevenit :)

bolero jade
Il gasiti aici.

Iiii, rochita pe care o am eu e si ea la reducere :D Eu, insa, i-am luat fundita :D Am lasat doar banda aceea lata, un subsitut al unei curele, pot spune :) Mi-a placut la nebunie, un material foarte bun si rezistent, usor de calcat (exact ce-mi trebuie mie!!).

rochie klara neagra
O gasiti aici.

Si pentru a fi in ton cu fustita de dimineata, ia uitati ce-am mai gasit :X

fusta mini turcoaz eliza
Mai multe detalii, aici.

Comenzile se trimit in termen de 24-48 de ore prin Fan Curier; pentru sume de pana in 200ron, platiti 15ron transportul, peste 200ron este gratis. Si o veste foarte buna: puteti returna sau inlocui produsele de care sunteti nemultumite!!

Clar. Portofelul meu va avea de suferit in mod grav :|

V-a facut ceva cu ochiul din produsele pe care vi le-am aratat?! :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...