marți, 5 martie 2013

Swatch oje Cupio: Hummer si Pumpkin

Va aratam acum cateva zile ce bunatati am primit de la Cupio (postarea de aici) :X Bineinteles ca nu m-am putut abtine sa incerc pentru prima data ojele!! Si pentru ca am vrut sa ma bucur pe deplin de culorile lor vibrante si calde, le-am purtat pe rand, fara niciun model sau alte ornamente.

DSCF0076resize

Prima pe care o vedeti este Pumpkin :X

DSCF0126resize

DSCF0127resize

DSCF0131resize

Hummer, cea de-a doua oja:

DSCF0139resize

DSCF0140resize

DSCF0146resize

Ce spuneti, va plac?! Care este preferata voastra?!

Eu m-am indragostit de ojele Cupio si mai imi doresc neaparat nuantele Amarena, Ciocolata, Caramel, Rainbow :X Sunt minunate, iar cei de la Cupio ne-au facut o surpriza si le-au redus luna aceasta la 5ron, O OFERTA DE NEREFUZAT!! Si pentru ca este luna Martie, luna femeilor, Cupio ne rasplateste la fiecare comanda cu un cadou surpriza!!

Pentru mai multe noutati sau informatii, vizitati http://cupio.ro/ sau pagina de facebook!!

Va pup!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...