joi, 4 aprilie 2013

10 Day "You" Challenge: 2 songs

Si uite asa ne apropiem de sfarsitul acestei provocari... Maine va fi ultima postare :) sa vedeti ce v-am pregatit ;)) :D


Pentru astazi trebuie sa aleg 2 melodii si pentru prima data de cand am inceput aceasta provocare, stiu exact ce sa aleg, desi numarul e atat de mic :) Da, am o multime de artisti preferati si o multime de melodii pe care le ascult iar si iar de un milion de ori... dar de 10 luni 2 saptamani si 5zile, am doua melodii pe care le ador si au fiecare dintre ele, o semnificatie aparte :)

Prima este:


Versurile au o semnificatie deosebita pentru mine...

Iar a doua este:


O alta melodie deosebita...

Daca v-as intreba care este melodia voastra preferata din acest moment, ce mi-ati raspunde?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...