marți, 2 aprilie 2013

10 Day "You" Challenge: 4books

Buna dimineata :X

Am inceput numaratoarea inversa, iar topurile devin din ce in ce mai greu de facut pentru ca trebuie sa ma limitez la un numar mai mic, in fiecare zi...

Astazi avem...


4 books...

Hmmm.... o alta alegere greuta... asa cum stiti deja, ador sa citesc si mi-e tare greu sa aleg... doar 4 :|

1. "Dama cu camelii" - Alexandre Dumas - fiul -> De cate ori sunt intrebata care este cartea mea preferata, raspund ca aceasta, dar credeti-ma ca nu am niciun motiv bine intemeiat pentru a explica aceasta alegere. Pur si simplu, e no. 1.

2. Scriitorul meu preferat este, insa, Alexandre Dumas - tatal, iar de ar fi sa aleg o singura carte din intreaga sa opera, as alege "Cei trei muschetari". M-a fascinat atunci cand eram mica si are acelasi efect asupra mea si acum, cand o recitesc...

3. "La raul Piedra am sezut si-am plans" - Paulo Coelho -> stiu ca nu e o alegere perfecta, dar mi-a placut extrem de mult povestea, imi place stilul lui Coelho chiar daca multi il considera doar un autor comercial...

4. "La Medeleni" - Ionel Teodoreanu -> cine n-a citit-o, s-o citeasca! merita.

Offf... Gabriel Garcia-Marquez, un al scriitor preferat, pe care il ador - "Dragoste in vremea holerei" sau "Un veac de singuratate"... "Harry Potter", ma intreb cine n-a citit?! :P Sau "Ana Karerina" a lui Tolstoi?! "Ion" al lui Rebreanu sau "Basmele" fratilor Grimm?! This is just not fair :(( doar 4 carti?! :( Nu nu si nu :(

"O mie si una de nopti"... sau povesti nemuritoare... "Iliada si Odiseea" lui Homer sau "Eneida" lui Vergilius...

Sa-mi amintesc de "PS Te iubesc" de Cecelia Ahern?! sau de "Singur pe lume" a lui Malot?!

Mda... ma opresc. Gata. Stop. Mi-e teama ca voi ajunge sa fac o lista atat de lunga.....

Care sunt cartile voastre preferate?!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...