joi, 4 aprilie 2013

[Colaborare] Rainbow

Buna dimineata fetele mele dragi >:D<

Nu va era dor de-o colaboare cu Valentina?! ;;) Daca va aduceti aminte, am inceput in urma cu ceva timp o colaborare cu o oarecare tema "nerostita" de genul "match your nails with your makeup" sau ceva de genul :) ideea era sa facem ceva tematic si asortat :P

Eh, vazand vremea frumoasa, acum cateva zile, am zis "gata, o punem de-o postare!" si ca sa ne incadram perfect in atmosfera, am vrut sa fie ceva colorat :X dar uite ca socoteala de acasa nu prea s-a potrivit cu cea din targ asa ca postam intr-o zi innorata, ploioasa prin unele parti :(

DSCF0199resize

Dar asta'i viata si pana la urma, ne prinde bine un strop de culoare pe vremea asta,nu?! :P

Tema de astazi este Rainbow :X pt ca... sunt culori multe (ROGVAIV, daca va mai amintiti de lectiile de desen :P) si dupa ploaie, vine intotdeauna soarele, implicit curcubeul :P

Asa ca... am doua propuneri de manichiuri pentru voi: una mai putin reusita si una care mi-a placut atat de mult ca mi-am promis ca o voi repeta cu prima ocazie :X

DSCF0187resize

DSCF0189resize

Aceasta este cea mai putin reusita... pentru ca atunci cand am vrut sa fac poze, am realizat ca nu am imbinat frumos culorile si pe alocuri se mai observa ca am folosit o oja alba pentru baza :) ma intreb acum, daca as fi incercat sa conturez cu un pic de negru, care ar fi fost rezultatul?! :-??

Hmm... si acum urmatoarea manichiura, pe care am si scos-o azi un pic la purtat la facultate :)

DSCF0191resize

DSCF0194resize

Eh, ce spuneti, care va place?! Voi aveti vreo alta idee pentru o manichiura Rainbow?! ;;)

Nu uitati s-o vizitati si pe Valentina, a facut un machiaj superb :X

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...