luni, 1 aprilie 2013

Luna/Ziua Internationala de Constientizare a Autismului: Paint It Blue! (1)

Hello girls :)

Sper ca ati citit postarea de dimineata... Mi se pare mie sau nu prea v-a placut acest tag/challenge?! Feedback-ul a fost neasteptat de putin din partea voastra... mi-ar fi placut sa ne cunoastem mai bine prin intermediul acestor mini-listute, dar this is it... Eu imi voi duce provocarea pana la capat :)

Acum va scriu din alte motive, insa...

M-am trezit dis-de-dimineata cu gandul sa-mi fac unghiutele pentru ca urma sa am treaba in oras si trebuia sa arat impecabil :) pentru ca nu aveam starea necesara pentru ceva mai complicat si trebuia neaparat sa se usuce repejor, am optat pentru u lac transparent cu sclipici finut finut - verde, galben si rosu... Parea o varianta safe pentru moment :) Dar... asteptand sa mi se usuce lacul, am intrat pe Facebook pentru a vedea noutatile si am dat de:

autism

Se pare ca pe 2 aprilie este Ziua Internationala de Constientizare a Autismului... iar o multime de bloggerite, mai ales cele din afara, si-au propus ca luna aceasta sau macar o zi pe saptamana sa-si faca unghiutele albastre pentru a sustine aceasta cauza :) Ei bine, dupa cum stiti deja, albastrul e culoarea mea preferata, iar cu atatea oje pe care le am, nu am putut sa nu spun "da" acestei colaborari. Lumea trebuie sa vada ca noi, bloggeritele de beauty & co, nu suntem superficiale, cu gandul doar la noul ruj rosu aparut pe piata sau la pantofii ce vor fi ultimul hit in primavara aceasta si ca putem fi unite si sa sustinem prin ceea ce stim, facem, ne pricepem, cauze umanitare.

Asa ca mi-am sters repejor unghiutele si mi le-am facut albastre... simple. Cu ocazia asta va arat si una dintre ojele albastre pe care n-ati mai vazut-o pana acum la mine :)

DSCF0155resize

DSCF0154resize

DSCF0148resize

Acestea sunt unghiutele mele de astazi... Sper sa va placa :)

Nu promit ca voi posta zi de zi unghiute albastre pentru ca mi-ar fi imposibil sa fac asta, dar probabil ca 90% din manichiurile pe care le veti vedea luna aceasta pe blog, vor fi in ton cu aceasta postare.

Btw, stiu din surse sigure ca maine veti mai gasi acest tip de postare la cateva bloggerite... Sper, insa, ca numarul acestora sa creasca!!!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...