miercuri, 24 aprilie 2013

mini-Review: Gel de dus Oriental Nights

Hello girls!! I'm back again with a short review :)

Cine n-a stiut pana acum, pe langa micile obsesii pentru bijuterii, pantofi sau oje, mai am inca una... MAI parfumata decat celelalte :D Ma refer la gelurile de dus :) si am realizat ca despre produsele de baie pe care le folosesc, v-am scris cel mai putin asa ca, lucrez la remedierea acestei probleme :)

Astazi a venit randul unui gel de dus, marca proprie Kaufland.

DSCF0206resize

Pai... in primul rand... 3,5lei pt 300ml de gel de dus cred ca e un super chilipir :D

Din pacate, insa, alegerea nu a fost in intregime a mea pentru ca n-am fost personal la shopping asa ca atunci cand prietenul meu mi-a expus posibilitatile, am ales la intamplare :) nu regret, dar din cate am mai citit pe ici, pe colo, unele au un miros si mai frumos decat acesta, dar bineinteles, parerile sunt impartite in functie de preferinte :)

Momentan il am pe acesta si chiar imi place :)

Mirosul este unul dulce, usor intepator, nu usuca pielea, iar mirosul ramane mai bine de 24 de ore pe corp ceea ce, din punctul meu de vedere, e mai mult decat ok; in definitiv, cu temperaturile de afara, poti ajunge sa faci 2 dusuri pe zi asa ca durata mirosului nu mai e chiar un factor definitoriu. Si chiar face spuma, dom'le :D 

Sper ca data viitoare sa ajung eu in Kaufland sa vad ce mai aleg :D

Voi ati incercat aceste geluri de dus?!

Va pup!! 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...