miercuri, 10 aprilie 2013

mini-Review: Sare de baie DM

Buna, fetelor :* :*
N-am mai facut de ceva vreme un review asa ca o iau usurel cu unul mai micut :)

Citeam zilele trecute blogul Adinei si nimerisem un articol despre sarurile de baie de la DM. Ei nimereala, chiar imi luasem si eu un pliculet cu gandul sa vad ce e de capul lor :) Pacat insa ca review-ul Adinei mi-a lasat un "gust" usor amarui si aveam un pic de teama sa mai incerc plicul cel aveam eu acasa :)) Imi parea rau doar ca fix aroma pe care o aveam eu, nu se regasea printre cele alese de Adina.

A mea este cea mov, Pauza de respir se numeste :) Am ales-o pentru ca mi-a placut denumirea tare mult si m-am gandit ca, datorita culorii ambalajului si denumirii, este posibil sa fie cu levantica - preferata mea!

DSCF0178resize

Iar contrar asteptarilor, nu a fost rea deloc. Nu mi-a colorat apa urat sau intr-atat incat sa ma duca cu gandul la alte "minunatii" demne de scenarii din filmele de groaza :) Iar mirosul a fost placut, desi din plic parea a fi un pic prea puternic pentru gustul meu.

Mod de folosire: Puneti sarea de baie in apa calda, lasati sarea sa se dizolve. Temperatura optima este de 36-28 C, iar durata baii 10-20minute.

Ingrediente: Maris Sal, Magnesium Carbonate Hydroxide, Sodium Hexametaphosphate, Parfum, Jasminum Officinale Flower Extract, Prunus Armenciaca Kernel Oil, Tocopherol, Silica, CI 14720, CI 60730.

Un plic de 80g costa aprox. 4 lei :) Eu cred ca voi mai testa si alte arome :)

Voi ati folosit saruri de baie de la DM?! Ce impresie v-au facut?!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...