marți, 9 aprilie 2013

Minunata mea prietena virtuala

Heiiiiii girls!!!

Iar am lipsit cateva zile, dar de data aceasta revin cu o surpriza ;;) Stati pe aproape si veti vedea despre ce este vorba!!

Pana una-alta, haideti sa va arat de ce surpriza am avut eu parte astazi ;;) Bine, stiam ca urma sa primesc un coletel, dar nu-i stiam continutul :D

Multe dintre voi o cunoasteti deja pe Andra, dar poate nu stiti ca de ceva timp are si ea un coltisor al ei in care va arata nebuniile si micile obsesii ;;) http://andrakat.wordpress.com/ aici o gasiti :)

Pe Andra am cunoscut-o cand inca eram la inceput cu blogging-ul si ne-am imprietenit tare repede, am mai conversat si pe privat, iar dintr-una intr-alta, anul acesta i-am si promis c-o voi vizita :X :X Abia astept sa vad Iasi-ul si abia astept s-o cunosc pe ea :X :X

Si iar am deraiat de la subiect :D dar surpriza pe care am primit-o astazi vine de la Andra :X

Ia uitati ce minunatii mi-a trimis :X

DSCF0195resize

Le ador si abia astept sa le folosesc :X :X

Multumesc Andra!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...