joi, 25 aprilie 2013

Notd: Bright back at you

Hello girls!!

Astazi va prezint o manichiura pe care am purtat-o acum mai bine de o saptamana, pe cand aveam si eu unghiutele mari si frumoase... pentru ca, intre timp, mi le-am "ciuntit" :( erau prea tari si orice mica lovitura, mi le indoia...

Enfin... V-am spus ca ador aceasta oja de la Flormar (Andra, tare bine ai mai ales!! :* :*)

DSCF0188resize

DSCF0190resize

DSCF0192resize

DSCF0206resize

M-am indragostit si de oja de la Rimmel si am vazut pe net cateva swatch-uri tare dragute pentru ojele din aceeasi gama, dar din pacate, nu le-am gasit prin magazine :(

Btw, chiar se usuca repede, nu stiu daca chiar 60 de secunde, dar... e ok fata de alte oje :)

Va pup!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...