marți, 2 aprilie 2013

Paint in Blue! (2)

V-aduceti aminte de postarea de ieri despre Ziua Internationala de Constientizare a Autismului?!

autism

V-am aratat ieri o manichiura albastrita, va voi arata si astazi... dar inainte de orice, haideti sa vedem cat de colorata in albastru este viata mea... :)

Minunata mea vaza pictata manual de niste copii speciali, la fel de speciali ca cei carora le inchin aceasta postare... mi-a fost daruita ca amintire si mi-este tare draga...

DSCF0190resize

Un ursulet din multitudinea pe care ii am:

DSCF0191resize

Poate parea banal, dar sunt convinsa ca nu sunteti multe care stiti ca port ochelari :P

DSCF0188resize

Balerinii mei albastrici:

DSCF0192resize

Parte din accesoriile ce-mi sunt tare dragi:

DSCF0194resize

DSCF0195resize

DSCF0199resize

O rochita pe care o iubesc tare mult si una dintre gentutele mele preferate :X

DSCF0113resize

Bonus: o piticanie zburatoare cu obrajiori albastri :X

DSCF0169resize

Sa nu uitam de ce am initiat acest tip de postare luna aceasta :) Acestea sunt unghiutele albastre de astazi :)

DSCF0006resize

DSCF0026resize

Ojele mele albastre :D

DSCF0200resize

Si, pentru voi, cele care ma urmariti, ma cititi, imi lasati cate un gand (sau nu), pentru voi toate care popositi pe pagina mea, va daruiesc:

DSCF0248resize

Va pup!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...