joi, 11 aprilie 2013

Paint it Blue! (4) + Stars from KKCenterHk

Buna dimineata, fetele mele dragi >:D<

Astazi avem o noua postare "Paint it Blue!", de data aceasta cu unghiutele mele :)

Am profitat de ocazie si am folosit stelutele argintii, dar si pe cele albastre primite de la KKCenterHk.

DSCF0209resize

Sunt 50 de bucati in fiecare punguta, iar pretul este de aprox. 4$. Cele albastre au 5mm, iar cele argintii 4mm. Cand te gandesti la marimile lor, in mod comparativ, nu ti se pare ca e diferenta prea mare, dar in realitate, chiar se observa, mai ales la aplicare - cele argintii se fixeaza mult mai bine pe suprafata unghiei mele.

DSCF0215resize

Ador sclipiriciul de la Flormar primit de la Andra (cred ca o sa-l vedeti in aproape toate manichiurile mele de aici incolo :D) asa ca l-am combinat cu un albastru de la Lady's pe care nu l-am folosit pana acum. De mare ajutor pentru aplicarea stelutelor mi-a fost si de data aceasta creionul cu mina moale de la Cupio.

DSCF0223resize

Si ia uitati ce mi-a iesit :)

DSCF0228resize

DSCF0231resize

Am realizat ca nu prea va pun poze si cu mana dreapta... mi-e destul de greu sa-i fac poze, dar de data aceasta am incercat; nu de alta, dar nu mai vroiam sa ma credeti pe cuvant ca-mi fac manichiura asa cum trebuie :P

page4resize

Din pacate, saptamana asta m-am suparat rau pe cuticulele mele (stiti ca promisesem ca nu le mai tai) si am bagat forfecuta in ele.... sunt urate :( dar eh... isi revin ele....

Ce spuneti, va place ce mi-a iesit?!


Sa nu uit!! Daca doriti sa va comandati ceva de pe KKCenterKh, puteti beneficia de o reducere de 10% pana la 31 ianuarie 2014 daca introduceti codul "coshuletzulcolorath"!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...