marți, 9 aprilie 2013

Provocarea Libris.ro

Libraria online Libris.ro te provoaca la concurs cu premii in valoare de 1.500 lei!!

Da da, ati auzit bine!! Un minunat concurs care-ti "scoate cartile din wishlist si ti le trimite acasa"!!!

Am primit si eu email-ul Loredanei Tudor in urma cu ceva timp si m-am gandit ca nu-mi strica deloc acest concurs, mai ales ca ma aflu in preajma ultimei sesiuni, licentei, dar si marilor examene ale vietii: baroul sau inm-ul... iar cartile (scumpe, de altfel!!) de care am foarte mare nevoie se numara printre cartile online de pe Libris. Iar daca, m-ar ajuta Cel de Sus si as castiga premiul cel mare, mi-as indeplini si o mica parte din visul meu de a-mi mari biblioteca personala si de a citi/descoperi noi scriitori, mai ales pe cei contemporani.


O sa am foarte mare nevoie de voi la urmatoarea postare si sper sa-mi fiti alaturi ca de fiecare data si sa ma ajutati!!

Multumesc si tineti-mi pumnii stransi!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...