vineri, 26 aprilie 2013

Review: Balsam pentru ingrijirea mainilor si unghiilor Balea

Buna dimineata fetelor :* :*

Astazi sunt chiar matinala, desi nu m-am trezit chiar de placere :)

Ma gandeam ce postare sa scriu pentru astazi si mi-au picat ochii pe crema de maini de pe noptiera, am realizat ca o folosesc deja de ceva vreme asa ca ar cam fi timpul sa va impartasesc cateva cuvinte despre aceasta.

DSCF0179resize

Denumirea oficiala ar fi "balsam pentru ingrijirea mainilor si unghiilor" :)

Hmm... multe n-ar fi de zis :) Promite maini ingrijite si unghii puternice, calmarea pielii si hidratarea acesteia... dar... din punctul meu de vedere, hidratarea este mai mult una temporara decat de lunga durata, iar pentru unghii puternice?! nu stiu ce sa zic pentru ca am folosit mai multe tratamente in ultimul timp pentru acestea si nu stiu daca aceasta crema, chiar a avut un efect de spus in intarirea lor... De asemenea, promite ca se absoarbe rapid si chiar se intampla lucrul asta :) Mirosul este destul de finut, a musetel, bineinteles...

Cat despre lista cu ingrediente, here it is:

DSCF0183resize

Crema o am de ceva timp, cred ca a costat undeva in jur la 7ron, nu-mi mai amintesc exact; e destul de buna pentru strecurat in geanta si folosit la nevoie, dar nu mi-as mai cumpara-o - tubuletul are 125ml. Am intalnit creme de maini mult mai bune la acest pret :) Insa, nu renunt si-mi voi mai cumpara creme de maini de la Balea, mai ales ca unele chiar miros demential :D

Voi ati folosit aceasta crema de maini?! Ce impresie v-a lasat?!
Ce alte creme de maini imi recomandati?!

Va pup!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...