marți, 9 aprilie 2013

The ONE

Ploua acum...

Picaturi grele se preling pe fereastra intredeschisa si din cand in cand, cate un fulger sparge negrul insangerat al cerului in mii si mii de cioburi ascutite.

Stateam pe un scaun, langa fereastra, privind ploaia... Ridic alene o mana si incerc sa ating stropii de ploaie, insa sticla dura a geamului nu-mi permite nici macar sa le simt raceala...

Zambeam rece... Stiam ca plang... Plangeam de ore intregi si, acum nici nu mai simteam...

Cum se poate ca cea mai frumoasa zi din viata mea sa se transforme intr-un cosmar?!

Totul fusese perfect pana acum cateva ore...

Il gasisem pe EL...Da, pe EL - cel la care ravnesc toate fetele din lumea intreaga, pe cel ce ma completeaza pana si la cea mai mica si cea mai neinsemnata fraza sau fapta, pe EL - cel ce pare a fi mai degraba un magician, o fiinta extraterestra decat pamanteanul ce azi ar fi trebuit sa-si uneasca destinul cu al meu...

Planificasem ziua aceasta pana in cel mai mic detaliu, totul era asa cum visam de mica, iar EL facuse tot ce-i statuse in putinta ca eu sa ma simt ca o printesa la propria-mi nunta pentru ca si el, si eu, stiam ca vom face acest pas doar o data in viata...

Iar acum... TOTUL E RUINAT!!

Mana-mi stanga se plimba alene pe geam... Incercam sa sterg aburul ce se forma constant pe geam... inca speram... Privesc fix inelarul de la mana stanga... Doar cu el raman acum?!

Nu ma plang... e perfect... acum cum mi l-am dorit... finut, elegant, original, minunat... (si fie vorba intre noi, nici nu l-a "uscat" la buzunar asa ca l-am primit mai repede decat ma asteptam)

Stiti despre ce vorbesc?!

Despre The ONE!! Acel inel pe care il vezi pentru prima data si simti ca ti-a apartinut dintotdeauna, ca locul lui e pe inelarul tau, ca el e cel care ocupa liniile punctate din povestea iubirii voastre.

El este. Inelul cu perla.


Aveam un blog. Beauty, nails and stuff. Si intr-o zi, cu "ajutorul" unei competitii, am descoperit site-ul Cadourisiperle.ro. Mi-am facut un wishlist si am scris ca inelul acesta mi-a inspirat acel je ne sais quoi si ca, mai devreme sau mai tarziu, va fi al meu... Iar EL, el - cel care e mereu alaturi de mine si-si mai arunca din cand in cand un ochi pe blog, a vazut si a stiut ca el e cel ce trebuie sa mi-l ofere...

A fost minunat, mi-a dat o lacrima de fericire in momentul in care l-am vazut deschizand acea cutiuta albastra si mi-a oferit acest minunat cadou... si printre zambete calde, lacrimi de fericire, cuvinte murmurate, mi-a soptit ca daca imi doresc sa-mi unesc viata cu a lui, bijuteriile de mireasa mi le poate lua tot de pe acel site plin cu minunatii, ca sa ma asortez perfect - cercei cu perle finuti si poate si o bratara cu perle!!

Iar acum... totul e ruinat!!!

Am visat la o nunta in aer liber, iar acum ploua.... Da, stiu, e bine sa-ti ploua in ziua nuntii, dar eu ce ma fac acum?! :((

Si am ascultat prognoza meteo de atatea ori.... au zis ca va fi cea mai frumoasa zi de vara.... Si uite acum!! Ploua!!

Eu ce fac...?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...