joi, 11 iulie 2013

Here I am :)

Bună seara, iubitele mele cititoare!!! >:D<

Am lipsit o scurtă perioadă de timp, sunt convinsă că majoritatea dintre voi ştiţi motivul - am avut de susţinut unul dintre importantele "examene ale vieţii"... Unele dintre voi poate cred că exagerez or smth like this, dar pentru mine a fost un examen foarte important şi destul de greu... dar acum, la fix o săptămână de la încheierea lui, mă resimt parcă din ce în ce mai rău şi mi-e greu să mă reapuc de învăţat, am crezut că o săptămână de pauză îmi va fi benefică, dar se pare că aş avea nevoie de mult mai mult timp, păcat însă că nu mi-l permit...

În fine, vorba lungă, sărăcia omului :) Am terminat Facultatea de Drept, cu media finală la licenţă 9,28 :) Am fost fericită, am fost şi sunt mândră de realizările mele, mai ales că doar eu ştiu câte sacrificii am făcut uneori, dar acum mă încearcă un sentiment de... tristeţe, poate, pentru că am realizat că aş fi putut mai mult şi mai bine de atât, dar... eh... E bine şi aşa... Mai am câteva hopuri de trecut, încă oscilez în vederea alegerii viitoarei meserii, ceea ce nu e foarte ok, dar sper că totul se va finaliza cu bine.

Voi ce mai faceţi, mi-aţi simţit lipsa?! :) :*

Sper să ne regăsim de zilele următoare în acest colţişor, discutând despre lucrurile noastre obişnuite :) :* :*

Până una-alta, vroiam să vă anunţ că am mai deschis o pagină de facebook pentru cele mai sufletiste, romantice, pentru cele care vor să citească bucăţi rupte din suflet. Puteţi da un like aici - https://www.facebook.com/NavigandPrintreSuflete?ref=hl şi veţi vedea mai bine despre ce este vorba :) Între timp, cred, voi lucra şi la un blog pentru această pagină, dar este pe o altă platformă şi trebuie să mă obişnuiesc cu ea :)

Vă pup şi vă doresc o noapte liniştită!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...